آشتی
درباره ما

درباره ما

ئاشتی - بنیاد توسعه فرهنگی بانه سازمانی غير انتفاعي و غير دولتي و مردمی بوده که در راستای ارتقای سطح فرهنگی و گسترش آن فعالیت مینماید. بر این اساس ما جمعی از شهروندان شهرستان بانه بر آن شدیم که با تأسیس یک نهاد مدنی که به طور خاص رویکردی فرهنگی دارد، تلاش نماییم که مسایل و مشکلاتی را که گریبانگیر شهر و دیارمان شده است از صافی عقل جمعی عبور داده و با همت مسئولانه خویش در صدد حل آنها و ارائه راهکارهی لازم برآییم. لذا بر خود لازم دانستیم که در این برهه زمانی، ضمن احساس مسئولیت مدنی، سایر…[ادامه]

درباره ما
خواندم !

مالئاوا کاک نجمە

نوشته شده توسط در تاریخ ۱۳۹۴-۰۲-۲۳ 2,068 بازدید

آقای نجم الدین قادری عضو بنیاد توسعە فرهنگی بر اثر سانحه تصادف در مسیر سنندج در تاریخ ۲۱ اردیبهشت دارفانی را وداع گفت .

در مراسم ترحیم این عزیز افراد و شخصیت های فراوانی به سخنرانی پرداختند و زوایای فعالیت ها و اقدامات مثبت ایشان را برشمردند از جمله می توان به انجمن های زیر اشاره کرد .

۱- انجمن پاژین   ۲- انجمن کوهنوردی سولاف  ۳- انجمن کوهنوردی آربابا ۴- بنیاد توسعه فرهنگی بانه ۵- انجمن ادبی هوژان  ۶- اتاق بازرگانی استان کردستان و ….

کاک نەجمە یەکێک لە دامەزرێنەرانی ئەم بونیادی توسعەی فەرهەنگی بانە – گەشە بوو و لە لایەن بونیادەوە بەڵێنیی ئەدەین ئەو ئامانجانەی کە لە ئارەزوەکانی هاوڕێ نەجمە بوون، لەبیر ناکرێن و درێژە بە بەرنامەکانی بنیاد ئەدەین.

najme

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *