آشتی
درباره ما

درباره ما

ئاشتی - بنیاد توسعه فرهنگی بانه سازمانی غير انتفاعي و غير دولتي و مردمی بوده که در راستای ارتقای سطح فرهنگی و گسترش آن فعالیت مینماید. بر این اساس ما جمعی از شهروندان شهرستان بانه بر آن شدیم که با تأسیس یک نهاد مدنی که به طور خاص رویکردی فرهنگی دارد، تلاش نماییم که مسایل و مشکلاتی را که گریبانگیر شهر و دیارمان شده است از صافی عقل جمعی عبور داده و با همت مسئولانه خویش در صدد حل آنها و ارائه راهکارهی لازم برآییم. لذا بر خود لازم دانستیم که در این برهه زمانی، ضمن احساس مسئولیت مدنی، سایر…[ادامه]

درباره ما
خواندم !

گەشتێکی علمی فەرهەنگی

نوشته شده توسط در تاریخ ۱۳۹۶-۰۵-۲۶ 1,784 بازدید

گەشتێکی علمی فەرهەنگی و سەردانی ئاسەواری مێژویی بە هاوڕێیەتی کارناسان و مامۆستایانی زانکۆ کاک  ئەحمەدی حەیدەری و سەیرانی کەریمی.

 

شایانی باسە ئاسەوارە مێژووییەکان کە هەتا ئێستا لە بانە دۆزراوەتەوە ئەگەڕێنەوە بۆ ۶۰۰۰ ساڵ لەمەوبەر و زۆرترینیان کەرەسەی گڵینەن (سفال). چونکا سوفال لە کورەیا ئەبرژێ و بۆ ماوەیێکی درێژ تایبەتمەندی خۆی لەدەست نایات. هەروەها کەرەسەیێکە کە زۆر بەکارهێندراوە. ئەم ئاسەوارە گڵینانە لە باری مێژووییەوە بۆ ئاسەوارناسەکان زۆر گرینگن چونکا جۆری ژیان کردن ئینسانەکانی ئەو سەردەمە بە ئێمە ئەناسێنێت هەروەها مێژوویێکی روون ئەخاتە بەردەستمان بەڵام بە داخەوە دزانی میراتی فەرهەنگی گوێ نادەن و تەنیا بە هەڵکۆڵین و لەناوبردنی زەوی پەردەی رەش ئەکێشن بەسەر مێژووی ناوچەکە.

١٣٩۶.٠۵.٢۵
کمیتەی میرات فەرهەنگی
بنکەی گەشەی فەرهەنگی ئاشتی

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *