آشتی
درباره ما

درباره ما

ئاشتی - بنیاد توسعه فرهنگی بانه سازمانی غير انتفاعي و غير دولتي و مردمی بوده که در راستای ارتقای سطح فرهنگی و گسترش آن فعالیت مینماید. بر این اساس ما جمعی از شهروندان شهرستان بانه بر آن شدیم که با تأسیس یک نهاد مدنی که به طور خاص رویکردی فرهنگی دارد، تلاش نماییم که مسایل و مشکلاتی را که گریبانگیر شهر و دیارمان شده است از صافی عقل جمعی عبور داده و با همت مسئولانه خویش در صدد حل آنها و ارائه راهکارهی لازم برآییم. لذا بر خود لازم دانستیم که در این برهه زمانی، ضمن احساس مسئولیت مدنی، سایر…[ادامه]

درباره ما
خواندم !

پەردەلادان لە گۆڤاری ئەدەبی هونەری “شی”

نوشته شده توسط در تاریخ ۱۳۹۵-۰۷-۰۸ 2,066 بازدید

رونمایی از نشریه شی

مورخ پنج شنبه ۸ مهرماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۷ برنامه ای جهت پرده برداری از نشریه ادبی هنری “شی” در تالار هتل لاله برگزار شد. مراسم با استقبال زیادی از تمام فرهیختگان بانه و مسئولین شهرستان اعم از شهردار و شورای شهر و مسئولین ادارات، نویسنده ها و ادیبان دیگر شهرها روبرو شد.
مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس ضمن خیر مقدم مهمانان توسط مجری برنامه از آقای فرید شجیعی به نمایندگی بنیاد توسعه فرهنگی بانه دعوت به عمل آمد تا سخنانی جهت فرهنگ کتابخانی و حمایت از نشریه و کارهای فرهنگی ارائه دهد. لازم به ذکر است برنامه با مشارکت انجمن زنان و انجمن پاژین برگزار شد.
از آقای فریا یونسی، سردبیر نشریه شی دعوت به عمل آمد تا توضیحاتی در مورد نشریه داده شود. سپس از فرصت استفاده شد و طی مراسمی به دانش آموختان دوره زبان کردی، مدارک پایان دوره اعطاء شد.
در پایان نیز نشریه توسط ادیبان آقایان محمد رحیمیان و صالح سوزنی رونمایی شد و ضمن خواندن جملاتی از نشریه، آن را امضاء کرده و به مردم بانه جهت این کار فرهنگی تبریک گفتند.

امید است این قدمی مثبت برای ارتقای فرهنگ شهرمان باشد.

هاوژین شجیعی
بنیاد توسعه فرهنگی بانه آشتی

۹۵/۰۷/۰۸

shi-2shi-1
shi-3 shi-4 shi-5shi-11shi-7 shi-6 shi-8 shi-9shi_2016-09-23_21-16-42

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *