آشتی
درباره ما

درباره ما

ئاشتی - بنیاد توسعه فرهنگی بانه سازمانی غير انتفاعي و غير دولتي و مردمی بوده که در راستای ارتقای سطح فرهنگی و گسترش آن فعالیت مینماید. بر این اساس ما جمعی از شهروندان شهرستان بانه بر آن شدیم که با تأسیس یک نهاد مدنی که به طور خاص رویکردی فرهنگی دارد، تلاش نماییم که مسایل و مشکلاتی را که گریبانگیر شهر و دیارمان شده است از صافی عقل جمعی عبور داده و با همت مسئولانه خویش در صدد حل آنها و ارائه راهکارهی لازم برآییم. لذا بر خود لازم دانستیم که در این برهه زمانی، ضمن احساس مسئولیت مدنی، سایر…[ادامه]

درباره ما
خواندم !

چالاکییە فەرهەنگییەکانی”سینما جوان”ی بانە،

نوشته شده توسط در تاریخ ۱۴۰۲-۰۲-۰۲ 522 بازدید

بنکەی ئاشتی,
🎬 ڕۆژی سێشەممە ۴ی گەلاوێژی ۱۴۰۱ی هەتاوی، بە بۆنەی دەسپێکی خوڵێکی نوێی چالاکییە فەرهەنگییەکانی”سینما جوان”ی بانە، بە سەرپەرشتی خاتوونی هونەرمەندی شارەکەمان، ئەوین عەباسی، دوو ئەنجومەنی “ئاشتی” بانەو “سینما جوان”ی بانە، بەمەبەستی دیەنی و بەسەرکردنەوە، پێکەوە سەردانی بنەماڵەی بەڕێزانی کۆچکردوو(برایانی کەریمی)یان کرد.
🎬 لەو دیدارەدا وێڕای هەواڵپرسی و چاخسڵامەتی و پیرۆزبایی لە خانم عەباسی، بیرەوەرییەکان ورووژان و لەگەڵ باس لەسەر بەرهەمە هونەرییەکانی هەونەرمەندی سینەماکار، نەمر تەها کەریمی و کاریگەری لە سەر ڕەوتی هونەری سینەما و شانۆی شاری بانە، هاوکات کێشەی نەبوونی سینەما و ئاستەنگ و ڕێکار و ڕێچارەکانی، خرایە بەر باس و ڕاوێژ.

🎬 دوای ڕاگۆڕینەوە لە لایەن ئەندامانی “ئاشتی” و “سینما جوان”، بڕیار درا کە مژاری سینەما و سازکردنی شوێنێکی پەسند و شیاوی هونەرمەندان، بۆ پڕۆڤە و ڕاهێنان و بەرهەمهێنانی بواری سینما و شانۆ، لە لایەن بەرپرسی نوێی “سینما جوان”، شێلگیرانە بەدواداچوونی بۆ بکرێت و ئەنجومەنی ئاشتیش لەو پڕۆسەدا زور بە جەردی یارمەتیدەری دەبێت.
سێشەممە ۴، ۵، ۱۴۰۱
بنکەی گەشەی فەرهەنگی بانە(ئاشتی)
https://t.me/ashtybane

برچسب ها : ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *